ŠIAULIŲ R. KURŠĖNŲ STASIO ANGLICKIO PROGIMNAZIJOJE SMAGI VEIKLA SU FIZINIO AKTYVUMO PRATIMŲ KUBU

Fizinis aktyvumas ypač naudingas vaikų sveikatai. Nuo 5 – 17 metų amžiaus grupės fizinė veikla apima įvairius žaidimus ir sportą, fizinį aktyvumą. Žaidimai vaikams teikia: džiaugsmo, žadina smagią, žvalią nuotaiką. Visuomenės sveikatos specialistė pakvietė vaikus į mokyklos sporto salę pažaisti su fizinio pratimų kubu. Ant kubo pavaizduoti įvairūs pratimai, jo viduje esantis mažesnis kubelis parodo vaikams, kiek kartų reikia atlikti pratimą, nurodytą ant išorinio kubo sienos.

Fizinio aktyvumo rekomendacijos

Kad pagerėtų širdies ir kvėpavimo sistemų būklė bei raumenų pajėgumas, kaulų būklė, širdies ir kraujagyslių sistemos bei medžiagų apykaitos fiziologiniai rodikliai ir sumažėtų streso, nerimo bei depresijos simptomai, yra rekomenduojama:

1. 5–11 metų vaikai kasdien turi sukaupti mažiausiai 60 min. vidutinio ar didelio intensyvumo fizinės veiklos. Žodis „sukaupti“ atitinka šiuolaikinio sporto fiziologijos reikalavimus ir leidžia tas 60 min. fizinės veiklos išskaidyti į 2 kartus po 30 min., ar net 4 kartus po 15 min.

2. Kad būtų gauta papildomos naudos sveikatai, fizinės veiklos laikas turi būti ilgesnis nei 60 min. kasdien.

 3. Didžioji dalis kasdienės fizinės veiklos turi būti aerobinė fizinė veikla. Kad padidėtų raumenų jėga ir kaulų tvirtumas, didelio intensyvumo veikla turi būti taikoma ne rečiau kaip 3 kartus per savaitę!

4. Nepamirškite – daugiau fizinės veiklos, daugiau naudos sveikatai!

Parengta pagal http://www.smlpc.lt

Parengė: visuomenės sveikatos specialistė, vykdanti sveikatos priežiūrą mokykloje, Enrika Vaznienė

Leave a Reply